کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات-سایت های کلیکی ایرانی

مدتی هست که کسب درآمد از طریق اینترنت در ایران رونق پیدا کرده است . زمانی تنها افرادی از این سیستم سود می بردند که آشنایی کامل با اینترنت و تجارت الکترونیک داشتند اما در حال حاضر سیستم هایی پیاده شده که تمام کاربرهای اینترنت چه مبتدی چه حرفه ای با کمی تلاش و سرمایه گذاری خیلی ناچیز بتونند از آن استفاده و کسب درآمد کنند . سایت های زیادی شروع به فعالیت کردند که هرکدام به دلایل مختلفی مانند رعایت نکردن قوانین و فعالیت غیرقانونی و یا بخاطر نداشتن سیاست درست در تبلیغات برشکسته و یا تعطیل شدند اما در این یکی دوسال اخیر سایت هایی شروع به فعالیت کردند که با توجه به تحقیقاتی که شده قابل اطمینان برای فعالیت بوده و در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد نیز ثبت شدند و بصورت قانونی مشغول فعالیت هستند . در ادامه به چند مورد از این سایت ها و عملکرد آنها اشاره می کنیم تا کاربرانی که مدت ها بود منتظر فعالیت اینگونه سایت ها در ایران بودند بتوانند از آنها استفاده کنند . البته سایت های زیادی هستند ولی ما تنها سایت هایی که بهشون اطمینان کامل داریم رو برای معرفی قرار می دیم. 

 کلیه سایت های پیشنهاد شده به زبان فارسی هستند و درآمد های کسب شده را بصورت ریال و از طریق سیستم های بانکی کشور پرداخت می کنند

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 یکی از جدیدترین سایت های کلیکی ایرانی به زبان فارسی که فعالیت خودش رو از تاریخ 23/5/1390 آغاز کرده ، سایت باکس ها نام داره . طراحی این سایت همانند ای باکس هستش و از همان اسکریپت استفاده شده . سایتی هست تازه کار و فعلا برای امتیاز دهی به این سایت زود هستش ولی برای کاربرانی که علاقه مند هستند اگر جزء 1000 نفر اول سایت باشید ، سایت به شما عضویت پیشرفته هدیه میده ! پس تا فرصت هست اقدام کنید .

برای ورود به سایت روی بنر کلیک کنید


BuxHa


 عضویت در این سایت رایگان و دارای 4 نوع عضویت استاندارد (هزار نفر اول پیشرفته) ، برنزی , نقره ای و طلایی می باشد . در عضویت رایگان شما امکان داشتن 70 زیرمجموعه مستقیم و 290 زیرمجموعه اجاره ای دارید که 50% بابت هر کلیک زیرمجموعه هاتون به حساب شما واریز می شود . براساس نوع عضویت شما این ارقام تغییر و سود شما نیز بیشتر خواهد شد . در این سایت شما علاوه بر اجاره زیرمجموعه امکان خرید دائمی زیرمجموعه را نیز دارید .

 ------------------------------------------------------------------------------------------


سایت دومی که معرفی می کنم توباکس هست . این سایت بین سایت های کلیکی ایرانی جزء معتبر ترین سایت ها و در رتبه اول قرار دارد . در حال حاضر بیش از 24000 عضو دارد که هر روز به تعداد آن افزوده می شود .


برای ورود به سایت روی بنر کلیک کنید




 ثبت نام در این سایت رایگان و دارای 3 نوع عضویت استاندارد , نقره ای و طلایی می باشد . در عضویت رایگان شما امکان داشتن 50 زیرمجموعه مستقیم و 500 زیرمجموعه اجاره ای دارید که 50% بابت هر کلیک زیرمجموعه هاتون به حساب شما واریز می شود . براساس نوع عضویت شما این ارقام تغییر و سود شما نیز بیشتر خواهد شد .


-----------------------------------------------------------------------------------------------

 سومین سایتی که پیشنهاد می کنیم , ای باکس هستش . این سایت فعالیت خودش رو مدت کوتاهیه که آغاز کرده و در همین مدت نزدیک 3000 عضو گرفته . سایتی با طراحی زیبا که باعث شده کاربرها بتونند به آسانی در این سایت فعالیت کنند .


برای ورود به سایت روی بنر کلیک کنید


EBux.IR

عضویت در این سایت رایگان و دارای 4 نوع عضویت استاندارد ، برنزی , نقره ای و طلایی می باشد . در عضویت رایگان شما امکان داشتن 50 زیرمجموعه مستقیم و 500 زیرمجموعه اجاره ای دارید که 50% بابت هر کلیک زیرمجموعه هاتون به حساب شما واریز می شود . براساس نوع عضویت شما این ارقام تغییر و سود شما نیز بیشتر خواهد شد . در این سایت شما علاوه بر اجاره زیرمجموعه امکان خرید دائمی زیرمجموعه را نیز دارید .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

این 2 سایت هم به تازگی افتتاح شده اند وثبت نام در اینها مشابه سایت های بالاست


اولی:

farazbux

دومی:



20BUX

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد